مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 16:102020-09-06بين الملل

تلاش عربستان و بحرین برای جلوگیری از محکومیت امارات


منابع خبری روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که برخی کشور های حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی و بحرین در تلاشند تا با اعمال فشار، از هرگونه محکومیت امارات متحده عربی به علت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در نشست آتی اتحادیه عرب جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از القدس العربی، مقام‌های سیاسی تأکید کردند؛ فشار‌هایی از سوی تعدادی از کشور‌های شناخته شده حاشیه خلیج فارس آغاز شده تا مانع از محکومیت امارات متحده عربی در نشست مجازی وزیران خارجه اتحادیه عرب شوند که قرار است چهارشنبه برگزار شود.

یکی از مقام‌های سازمان آزاد بخش فلسطین به القدس العربی گفته است که کشور‌های شناخته شده حاشیه خلیج فارس در حال اعمال فشار بر شماری از کشور‌های عربی هستند تا هر بندی در بیانیه اختتامیه نشست اتحادیه عرب که در آن اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم می‌کند را حذف کنند.

این مقام سازمان آزادی بخش فلسطین افزوده است: این تحرکات از سوی کشوری غیر از امارات در حال اجراست.

وی گفت: فلسطینی‌ها می‌خواهند که بیانیه اتحادیه عرب، هر کشوری که ناقض طرح صلح عربی است را محکوم کند و اقدام امارات را نیز نقض این طرح به حساب آورد و از تعدادی کشور‌های عربی از جمله عربستان سعودی که خود این کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش عربستان و بحرین برای جلوگیری از محکومیت امارات

تلاش عربستان و بحرین برای جلوگیری از محکومیت امارات