مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 17:052020-09-06سياسي

شهید دکتر فتح آبادی شعر بزرگ ایثار را به خوبی سرود


حجت الاسلام میثم امرودی در ویژه برنامه «مهرآیین» آیین بزرگداشت شهید مدافع سلامت دکتر موسی فتح آبادی در بیمارستان ساسان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این آیین اظهارداشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 و فرهنگسرای سرو، حجت الاسلام میثم امرودی در ویژه برنامه «مهرآیین» آیین بزرگداشت شهید مدافع سلامت دکتر موسی فتح‌آبادی در بیمارستان ساسان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این آیین اظهارداشت: غفلت از شهدا و خانواده شهید غفلت از ایثار است، ایثار یعنی همه وجودت را هدیه کنی تا دیگران بمانند.

وی گفت: شهید دکتر فتح‌آبادی شعر بزرگ ایثار را به خوبی سرود و به زیبایی به تصویر کشید، خدا می‌فرماید شهید که رفت من جانشین او در خانه‌اش می‌شوم.

ما وقتی به ملاقات خانواده شهدا می‌رویم، خود خدا را ملاقات می‌کنیم.

امرودی افزود: خدا می‌گوید مسیر مشخص است، هر کسی در این مسیر حرکت کند من را پیدا می‌کند، اگر در مسیر خدا حرکت کنید در پایان خدا عاشق شما می‌شود، وقتی خدا عاشق می‌شود بهترین دارایی شما یعنی جانتان را می‌گیرد و خودش دیه این جان می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: ما هم امروز آمدیم در این مجلس که به برکت این شهید عزیز برای خودمان شرافت کسب کنیم، ان‌شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید دکتر فتح آبادی شعر بزرگ ایثار را به خوبی سرود

شهید دکتر فتح آبادی شعر بزرگ ایثار را به خوبی سرود