مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 19:152020-09-06ورزشي

80 دوچرخه سوار برتر کشوری در گلپایگان به رقابت می پردازند


نخستین دوره مسابقات دوچرخه سواری کشوری با حضور 80 رکابزن برتر روزهای 18 و 19 شهریور در گلپایگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین یارمحمدیان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری، اظهار داشت: نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری بزرگسال کشور در روزهای 18 و 19 شهریورماه به نمایندگی استان اصفهان در گلپایگان برگزار می شود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه مسابقات دوچرخه سواری در گلپایگان به صورت پخش زنده از شبکه سوم و ورزش تلوزیون انجام می شود، تصریح کرد: شهروندان گلپایگانی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری با حضور در محل برگزاری از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: در روزهای برگزاری مسابقات محدودیت ترافیکی در بلوار امام رضا(ع) و ابتدای جاده کوچری تا مسکن مهر گلپایگان انجام می شود که مسیرهای جایگزین مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

رسول باروتی رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان نیز اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشوری در بخش بزرگسالان با حضور 80 رکابزن برتر باشگاه های کشور در روزهای 18 و 19 شهریور از ساعت 9 تا 12 به میزبانی گلپایگان برگزار می شود که افتخار بزرگی برای حوزه ورزش شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 دوچرخه سوار برتر کشوری در گلپایگان به رقابت می پردازند

80 دوچرخه سوار برتر کشوری در گلپایگان به رقابت می پردازند