مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 20:252020-09-06بين الملل

صنعاء: نقشه متجاوزان برای تغییر هویت یمن را با پاسخ نظامی خواهیم داد


وزیر خارجه یمن از برنامه کشورش برای شکایت به شورای امنیت از اقدامات دولت های متجاوز برای تغییر هویت کشور یمن با تصرف اراضی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی  با تصرف اراضی یمن در مناطق تحت اشغال خود به دنبال تغییر هویت آنجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سبا ، شرف در دیدار با عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت: تلاش هایی در سطوح متعدد و با هماهنگی کشورهای دوست و همکار صنعاء به کار گرفته شده است تا گزارشی از اقدامات غیرقانونی کشورهای متجاوز علیه یمن در مناطق تحت اشغال آنها در یمن به شورای امنیت ارائه شود که از جمله آن، ایجاد پایگاه های نظامی امارات در جزیره سقطری در جنوب یمن است .

وی تاکید کرد: وزارت خارجه یمن به اطلاع طرف های ذیربط در محافل بین المللی از جمله شورای امنیت خواهد رساند که صنعاء مجبور خواهد شد بر اساس قاعده مقابله به مثل به تجاوز کشورهای متجاوز با قدرت زور پاسخ دهد .

شرف گفت: ما به آنها خواهیم گفت که دیگر هیچ تعهدی در برابر جامعه بین المللی نداریم، زیرا همین جامعه بین المللی همواره فقط مقامات صنعاء را دعوت به آرامش خویشتنداری و اتخاذ رویکرد صلح کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: نقشه متجاوزان برای تغییر هویت یمن را با پاسخ نظامی خواهیم داد

صنعاء: نقشه متجاوزان برای تغییر هویت یمن را با پاسخ نظامی خواهیم داد