مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:202020-09-06فرهنگي

محمد حاتمی این روزها چه می کند؟


محمد حاتمی چند پروژه تئاتری در سال 99 داشت که به دلیل شیوع کرونا ناچار شد آنها را عقب بیندازد و به جای آن طرحی تازه را به تلویزیون ارایه کرد که چیزی بین تئاتر رادیویی و تله تئاتر است.

- او نام تله رادیو را برای این پروژه مناسب می داند ولی تلویزیون این نام را نمی پسند.

این هنرمند که پیش از این قصد داشت نمایش ادریسی ها را اجرا کند، درباره وضعیت اجرای این نمایش در دوران کرونایی به ایسنا گفت: برنامه ام این است که حتما امسال نمایشی را اجرا کنم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانم ادریسی ها را روی صحنه بیاورم ولی فعلا اجرای آن را عقب انداخته ام.

حاتمی پیش از این توضیح داده بود که این نمایش هیچ ارتباطی به رمان خانه ادریسی ها ی غزاله علیزاده ندارد و منظور گل ادریسی است.

او اضافه کرد: فعلا مشغول بازی در فیلم زخم کاری به کارگردانی محمد حمزه ای هستم چون به هر حال زندگی جریان دارد و نمی توان حتی در دوران کرونایی هم آن را متوقف کرد.

حاتمی با لحنی طنزآمیز افزود: ما هم با رعایت پروتکل های بهداشتی داریم کار می کنیم هرچند این جمله رعایت پروتکل های بهداشتی آنقدر در سرمان چرخیده که دیگر حساسیت برانگیز شده است! این کارگردان که به تازگی پروژه نمایشی تازه ای را با تلویزیون آغاز کرده است، درباره این پروژه نیز توضیح داد: پروژه ای است ادامه دار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد حاتمی این روزها چه می کند؟

محمد حاتمی این روزها چه می کند؟