مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-06ورزشي

تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی


رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی با هدف به روزرسانی اطلاعات و مدیریت کاربردی سرمایه انسانی والیبال استان برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی با هدف به روزرسانی اطلاعات و مدیریت کاربردی سرمایه انسانی والیبال استان برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص راه اندازی بانک اطلاعاتی هیات والیبال خراسان رضوی اظهار کرد: بانک جامع اطلاعاتی هیات والیبال استان یکی از هدف های مهم ما از ابتدای حضور در هیات والیبال بود که به دلیل گستردگی فرایندها و مشکلات سخت افزاری موجود در فضای ورزش تاکنون اجرایی نشده بود.

این طرح برای نخستین بار در والیبال کشور و در خراسان رضوی اجرایی می شود و می تواند به یک الگوی قوی برای والیبال کشور تبدیل گردد.

وی افزود: تمام آمار موجود در هیات والیبال کاملا حدودی بود و به عنوان مثال نمی دانیم که دقیقا چه تعداد مربی با چه درجه هایی در خراسان رضوی وجود دارد و چه تعداد فعال و چه میزان غیر فعال هستند.

وجود بانک اطلاعاتی برای حمایت از جامعه والیبال استان و فعال کردن بخش خاموش این جامعه مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی

تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی