مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-06سياسي

تحریف نکنید! دموکرات ها رکورددار تحریم ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان در این زمینه می نویسد: دولت و حامیان اصلاح طلب آن خواه یا ناخواه مسائل داخلی را نه به سیاست خارجی، - ایده مشاوران بایدن در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا، بازگشت به برجام اوباما به علاوه تحریم های ترامپ است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان در این زمینه می نویسد: دولت و حامیان اصلاح طلب آن خواه یا ناخواه مسائل داخلی را نه به سیاست خارجی، بلکه با زیاده روی و سوءتدبیر به تحولات درونی آمریکا گره زده اند و از سال 92 تا ایام اخیر، اقتصاد و بعضا سیاست در کشور منتظر وقوع رویداد هایی در خاک آمریکا بوده اند تا خود را با آن تنظیم کنند.

همین شرطی سازی افکارعمومی هم بود که اثرات اقتصادی برجام را حداقلی تر از آن چیزی کرد که می توانست اتفاق بیفتد و بعدا در جریان بازگشت تحریم ها نیز همین روال اتفاق افتاد و در بسیاری از بازار ها تاثیری فراتر از آنچه آمریکایی ها انجام داده اند، مشاهده شد.

بعید است کسی در کشور فراموش کرده باشد که بسیاری از فعالان بازار های مختلف در این سال ها به جای اینکه گوش شان به تصمیمات و اظهارات مسئولان داخلی باشد به قیام و قعود ها و کنش های کاخ سفید بود و از آن تاثیر می پذیرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف نکنید! دموکرات ها رکورددار تحریم ایران هستند

تحریف نکنید! دموکرات ها رکورددار تحریم ایران هستند