مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-06اقتصادي

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل انزلی به شهرداری


در جلسه شورای شهر انزلی اعضای شورا بر لزوم پرداخت ارزش افزوده درآمد ادارات کل مستقر در این شهر به شهرداری تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به وضعیت میدان اصلی این شهر، گفت: در این زمینه در جلسه فرمانداری بندرانزلی با حضور میراث فرهنگی مقرر شد در یک ماه آینده وضعیت گراند هتل انزلی تعیین تکلیف شود.

موسی زنجانخواه افزود: میراث فرهنگی همچنین مکلف شد در خصوص وضعیت ناهمگون میدان مرکزی شهر و ساختمان های مخروبه موجود در آن به دلیل موانع میراثی در مدت سه ماه اقدام و نتیجه را ابلاغ کند.

وی با اشاره به پیگیری تغییر کاربری بناهای شهر در کمسیون ماده 5، ادامه داد: لایروبی شنبه بازار روگا با حمایت نماینده مردم انزلی و تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی در دست اجرا است.

زنجانخواه با انتقاد از تجاوز به حریم تالاب برخی از مغازه داران خیابان سردار جنگل، تاکید کرد: تجاوزات به حریم این رودخانه از تالاب توسط خود مردم جمع آوری شود در غیر این صورت به کمیسیون ماده 100 ارائه و نسبت به تخریب آن اقدام می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: پیشنهاد می شود تفاهم نامه ای بین این منطقه و بنادر و دریانوردی و مدیریت شهری در خصوص همکاری و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل انزلی به شهرداری

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل انزلی به شهرداری