مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-06سياسي

هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا این سوگواره با محوریت آواها و نواهای عاشورایی در بستر فضای مجازی خبر داد.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد: هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا در ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا در ایلام خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا این سوگواره با محوریت آواها و نواهای عاشورایی در بستر فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا به میزبانی استان ایلام با محوریت فضای مجازی از دهم محرم کار خود را آغاز کرده و اختتامیه ی این برنامه فاخر فرهنگی همزمان با ایام اربعین حسینی به میزبانی استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا از طریق ارتباط و تماس با کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اعلام شده است، تصریح کرد: طرح ملی نذر علمدار کربلا با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و نماینده ویژه حرم مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام برگزار می شود

هفتمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام برگزار می شود