مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-06سياسي

981 گروه جهادی در زنجان فعالیت می کنند


جانشین سپاه استان انصارالمهدی(عج)زنجان،گفت: در استان زنجان 981 گروه جهادی در بخش های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آموزشی و بهداشتی فعالیت می کنند.

- زنجان-جانشین سپاه استان انصارالمهدی(عج)زنجان،گفت: در استان زنجان 981 گروه جهادی در بخش های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آموزشی و بهداشتی فعالیت می کنند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه استان زنجان بیش از هفت هزار نفر عضو گروه های جهادی هستند، گفت: این تعداد گروه جهادی در حو زه های مختلف به محرومین فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: این استان در مجموع 981 گروه جهادی دارد که در بخش های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آموزشی و بهداشتی فعالیت می کنند.

جانشین سپاه استان انصارالمهدی (عج) زنجان، با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بسیج با همکاری سپاه بیش از 350 پروژه محرومیت زدایی را در استان اجرا می کند، گفت: هدف از اجرای این طرح ها توسعه و آبادانی مناطق محروم و برقراری عدالت در جامعه است.

طهماسبی تأکید کرد: این طرح ها در بخش آبرسانی شرب و کشاورزی، مسجد، مدرسه، زمین های کشاورزی، خانه عالم و خانه محروم و خانه بهداشت و مباحث آموزشی می باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بحث اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و آبادانی و توسعه مناطق محروم تاکی دارند، ابراز داشت: در استان زنجان طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

981 گروه جهادی در زنجان فعالیت می کنند

981 گروه جهادی در زنجان فعالیت می کنند