مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:252020-09-07اقتصادي

احداث 100 کیلومتر جاده ساحلی در حاشیه رودخانه زاینده رود


مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از سال 1393 تاکنون مجموع جاده های ساحلی احداث شده از شرق تا غرب اصفهان در دو طرف رودخانه زاینده رود 100 کیلومتر است.

- ایسنا/اصفهان مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از سال 1393 تاکنون مجموع جاده های ساحلی احداث شده از شرق تا غرب اصفهان در دو طرف رودخانه زاینده رود 100 کیلومتر است.

  احمدرضا صادقی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آزادسازی حریم و بستر رودخانه زاینده رود، اظهار کرد: این طرح از فروردین سال 1393 با توجه به ورود کشاورزان به رودخانه در شرق اصفهان آغاز و بین بند آبشار تا شهر زیار حدود 32 کیلومتر جاده ساحلی در حاشیه زاینده رود ایجاد شد.

وی ادامه داد: سال 1395 با توجه به ابلاغ مدیریت طرح به نظام صنفی کشاورزان استان، کمیته ای در آب متطقه ای با عنوان کمیته ساماندهی زاینده رود تشکیل شد و از پاییز همان سال با وارد شدن کار در فاز جدید، قرار شد ادامه جاده ساحلی از باغ پرندگان به سمت بالادست فلاورجان احداث شود.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه طی چهار سال گذشته احداث جاده ساحلی در محدوده شهر درچه، فلاورجان، مبارکه و تا حدودی بند انحرافی نکوآباد ادامه یافت، گفت: از سال 1393 تاکنون مجموع جاده های ساحلی احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 100 کیلومتر جاده ساحلی در حاشیه رودخانه زاینده رود

احداث 100 کیلومتر جاده ساحلی در حاشیه رودخانه زاینده رود