مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-07اقتصادي

افتتاح 3 طرح اشتغالزایی توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان


قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام سیستان و بلوچستان 3 طرح اشتغالزایی با هزینه ای بالغ بریک میلیارد و 250 میلیون ریال را افتتاح کرد.

- حامد مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اجرای این گونه طرح ها اشتغالزایی نمونه ای از طرح های اقتصاد مقاومتی و زودبازده است که در دوره کوتاهی به درآمد می رسند و از مرحله شروع تا مرحله بازاریابی و فروش توسط قرارگاه مدیریت می شوند.

حامد مقدم هزینه اماده سازی و بهره برداری این 3 طرح را بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود:راه اندازی مرکز پرواربندی و قرنطینه دامی در منظقه سیب و سوران شهرستان سراوان با اشتغال 3 نفر به صورت مستقیم و 7 نفر غیر مستقیم در فضایی بالغ بر 2700 متر مربع تعداد 50 راس گاو را پرورش می دهد.

وی با اشاره به رفع محرومیت از منطقه و توانمند سازی خانوارهای محروم افزود: راه اندازی کارگاه بلوک زنی شهرستان فنوج با اشتغال مستقیم 4 نفر و نیز تجهیز و راه اندازی کارگاه ترمیم و تعمیر میز و صندلی مدارس در این شهرستان از دیگر طرح های حمایتی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام است که امروز به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد:تامین سرپناه مناسب و ایجاد اشتغال به عنوان دو اولویت اصلی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در راستای توانمندی خانواده ها و اجرای اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح اشتغالزایی توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان

افتتاح 3 طرح اشتغالزایی توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان