مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-07اجتماعي

کتابخانه های سیار کانون دوباره به روستاها آمدند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از آغاز دوباره فعالیت های حضوری کتابخانه های سیار روستایی خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از آغاز دوباره فعالیت های حضوری کتابخانه های سیار روستایی خبر داد.

مهدی جمالی در گفت و گو با ایسنا، از آغاز دوباره فعالیت های حضوری کتابخانه های سیار روستایی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس روستایی و شهری ،ثبت نام فعالیت های پاییزی کانون نیز از اول تا پانزدهم مهرماه آغاز خواهد شد و از این هفته سه کتابخانه سیار روستایی در شهرستان های ایلام و چرداول به همراه یک کتابخانه پستی شهرستان ایلام فعالیت حضوری خود را آغاز می کنند و در کنار فعالیت های مجازی به حضور در مدارس می پردازند.

جمالی از اهداء بیش از 500 جلد کتاب کودک ونوجوان در این روز به مدارس چشمه کبود و دیگر مناطق استان خبر داد و گفت: امروز هم زمان با بازگشایی مدارس بیش از 132 عنوان کتاب جدید نیز به کتابخانه های مراکز ثابت و سیار کانون افزوده و توزیع شده است.

وی از اهداء 131 عنوان کتاب کودک ونوجوان و تعدادی اسباب بازی و سرگرمی سازنده از طرف کانون کشور ، در قالب طرح تمیم ، خبر داد و گفت: این طرح گستردگی دایره مطالعه در بین بچه های عضو کانون و همینطور مربیان را در پی خواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های سیار کانون دوباره به روستاها آمدند

کتابخانه های سیار کانون دوباره به روستاها آمدند