مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-07پزشكي

هنوز خبری از تحقق وعده افتتاح مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی هرمزگان نشده است


محمد تقوایی نژاد، فعال دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی گفت: - فعال دانشجویی استان هرمزگان گفت: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان وعده داده بود که مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی در هفته دولت افتتاح می شود؛ اما هنوز خبری از تحقق این وعده نیست.

محمد تقوایی نژاد، فعال دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا کم بود که بیماری های فصلی هم به آن اضافه شد و مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی با توجه به وعده داده شده، هنوز افتتاح نشده است.

این فعال دانشجویی استان هرمزگان اضافه کرد: حدود دو ماه پیش بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان و منطقه توکهور و هشت بندی، پیگیر راه اندازی مرکز بستر درمانی شدیم که سه سال از آماده سازی ساختمان آن می گذرد.

با توجه به پیگیری های مکرر بالاخره معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان پاسخگوی مطالبه به حق مردم هشت بندی شد و در برنامه خبری صدا و سیمای استان وعده افتتاح این مرکز را در هفته دولت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز خبری از تحقق وعده افتتاح مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی هرمزگان نشده است

هنوز خبری از تحقق وعده افتتاح مرکز بستر درمانی شهر هشت بندی هرمزگان نشده است