مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-07ورزشي

مذاکره با دایی را نه تایید می کنم نه تکذیب


اولویت اول باشگاه حفظ آقای الهامی است ولی تاکنون هیچ استعفایی از طرف ایشان به باشگاه نرسیده و مذاکره با دایی را نیز نه تایید می کنم و نه تکذیب.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل تراکتور گفت: اولویت اول باشگاه حفظ آقای الهامی است ولی تاکنون هیچ استعفایی از طرف ایشان به باشگاه نرسیده و مذاکره با دایی را نیز نه تایید می کنم و نه تکذیب.

میرمعصوم سهرابی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند اظهار کرد: طبق دستورالعملی که به باشگاه ها ابلاغ شده بود، تیم های میهمان می توانستند چهار نفر و تیم های میزبان شش نفر را به ورزشگاه ببرند و در بازی فینال مجوز حضور 10 لیدر و هوادار را به ما دادند و وقتی وارد ورزشگاه شدیم، دیدیم که استقلالی های زیادی در ورزشگاه حضور دارند و این باعث اعتراض ما شد و ما به آقای بهاروند اعلام کردیم که این عدالت نیست و در این صورت حاضر به انجام بازی نیستیم.

حضور هواداران استقلال در ورزشگاه ما را شوکه کرد وی ادامه داد: ما برای بردن اصحاب رسانه و هواداران به مشهد، مکاتبات لازم را با سازمان لیگ انجام داده بودیم که متاسفانه با آن موافقت نشد و وقتی وارد ورزشگاه شدیم، با دیدن هواداران استقلال شوکه شدیم که خوشبختانه با پیروزی در بازی، این ناعدالتی را جبران کردیم و توانستیم با کاپ قهرمانی به تبریز برگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با دایی را نه تایید می کنم نه تکذیب

مذاکره با دایی را نه تایید می کنم نه تکذیب