مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-07سياسي

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس از 31 شهریور ماه در استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نمایشگاه بزرگ و تخصصی دفاع مقدس از 31 شهریور ماه در استان دایر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا کریمی روز یکشنبه در نشست تخصصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: امروز اقتدار دفاعی و امنیت پایدار در کشور به برکت وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح است که بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان در سال گذشته عنوان کرد: این مهم در سایه همدلی و انسجام همه جانبه در استان رقم خورده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح از همان ابتدای شروع کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند و تا به امروز سه جلسه هم افزایی انجام شده که به تصمیمات و نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کرده ایم.

کریمی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی گفت: 18 عنوان برنامه مهم و کشوری در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که انتظار داریم همه دستگاه های اداری استان در کنار نیروهای مسلح و ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: این مهم پس از سال ها پیگیری یک اتفاق بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس از 31 شهریور ماه در استان مرکزی

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس از 31 شهریور ماه در استان مرکزی