مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-07سياسي

خانه مداحان اهل بیت در خوزستان افتتاح شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره افتتاح به خانه مداحان اهل بیت در استان، گفت: ستایش گر اهل بیت کسی است که با زبان زیبای هنر، معارف اهل بیت را بین مردم گسترش و نشر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده شامگاه گذشته در مراسم افتتاح خانه مداحان اهل بیت خوزستان، اظهار کرد: روز اولی که اینجا کار را شروع کردیم، ابتدا اینجا نوشته بود دارالقرآن بود ولی پیامبر اسلام در زمان رحلتش فرمودند کتاب و عترت را برای مردم به امانت گذاشتم.

وی افزود: دارالقرآن خالی نداریم، قرآن بدون عترت مایه هدایت که نیست بلکه مایه ذلالت خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: پیامبر فرموده که این ها از هم جدایی پذیر نیستند هم خانه قرآنیان استان است و هم خانه کسانی است که با عترت رسول الله سر و کار دارند و ستایشگران و مداحان نیز در صف اول هستند.

وی با بیان اینکه صادق آهنگران گفت 30 سال است، پیگیر فعال شدن خانه مداحان هستند ، اظهار کرد: به برکت خون اباعبدالله این توفیق را داد که بتوانیم در خوزستان در ردیف چند استانی باشیم که صاحب خانه مداحان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نبی زاده اضافه کرد: این امر می تواند به تقویت مسئله ستایش گری از بُعد کمی و کیفی کمک کند و الگوسازی خوبی داشته باشد و از حیث اهمیت جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مداحان اهل بیت در خوزستان افتتاح شد

خانه مداحان اهل بیت در خوزستان افتتاح شد