مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-07سياسي

افتخار روسای جمهور به عدم عضویت در احزاب مغایر با روش های دموکرات است


اینکه در کشور ما روسای جمهور به عدم عضویت در احزاب افتخار می کنند با شیوه ها و روش های دموکراتیک مرسوم در تمام دنیا مغایرت دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه در کشور ما روسای جمهور به عدم عضویت در احزاب افتخار می کنند با شیوه ها و روش های دموکراتیک مرسوم در تمام دنیا مغایرت دارد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه تاکنون در جمهوری اسلامی تقریبا در تمام ادوار مختلف مجلس، قوانین مربوط به تمامی انتخابات ها مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته اند، اظهار کرد: این اصلاحات مکرر باعث شد که در دوره دهم مجلس، بحث ارائه لایحه جامع انتخابات به منظور دست یابی به قانون جامع انتخابات مطرح شود.

وی افزود: در همین راستا وزارت کشور لایحه ای را تنظیم کرد و مجلس هم به موازات آن طرح اصلاح قانون انتخابات را مطرح کرد.

اما متاسفانه هنوز بحث بر سر قانون جامع انتخابات به نتیجه ای نرسیده و همچنان مجالس مختلف شورای اسلامی به دنبال اصلاحیه زدن برای این قانون هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: در قانون اساسی کشور ویژگی های مانند رجل سیاسی و مذهبی بودن، مدیر و مدبر بودن، داشتن حسن سابقه و حسن شهرت و برخی ویژگی های دیگر برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ذکر شده است؛ اما شروط بیشتری در این زمینه وجود ندارد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار روسای جمهور به عدم عضویت در احزاب مغایر با روش های دموکرات است

افتخار روسای جمهور به عدم عضویت در احزاب مغایر با روش های دموکرات است