مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-07اقتصادي

124 کیلومتر از پروژه آبرسانی سد تالوار به همدان اجرایی شده است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به اینکه آبرسانی از سد تالوار به همدان به طول 140 کیلومتر مهم ترین پروژه آبرسانی استان است، گفت: - 124 کیلومتر از این پروژه اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور ستوده صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران بابیان اینکه شرکت آب منطقه ای همدان از شرکت های خدمت رسان وزارت نیرو است و به عنوان حاکمیت در زمینه تأمین و تصمیم گیری در منابع و مصارف آب نقش بسیار مهمی ایفا می کند، گفت: احداث سدهای مهم و خطوط آبرسانی از اولویت های این مجموعه است.

وی با بیان اینکه با مطالعه منابع آب چاه های موجود در دشت های مختلف استان از طریق پیزومترها و چاه های انتخابی، به صورت مداوم با تهیه بیلان منابع آب وضعیت منابع آب زیرزمینی و سطحی رصد می شود، گفت: احداث سدهایی مانند سد سرابی تویسرکان، سد کلان ملایر، سد نعمت آباد اسدآباد و سد شنجور رزن منابع آب مورد نیاز در بخش شرب، حق آبه کشاورزی و نیاز زیست محیطی را تأمین می کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد سدهای استان همدان به 10 سد با حجم مخزن تقریباً 133 میلیون مترمکعب رسیده است، گفت: ظرفیت سدها و مخازن آب شرب استان همدان 30 میلیون مترمکعب افزایش یافته تا در بحث تأمین آب شرب استان مشکلات را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

124 کیلومتر از پروژه آبرسانی سد تالوار به همدان اجرایی شده است

124 کیلومتر از پروژه آبرسانی سد تالوار به همدان اجرایی شده است