مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-07اجتماعي

اینترنت شبکه شاد رایگان است


حدود 10 درصد از دانش آموزان استان به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند ولی با اقدامات صورت گرفته اجاره نمی دهیم حتی یک دانش آموز به خاطر محدودیت از ادامه تحصیل باز بماند.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: حدود 10 درصد از دانش آموزان استان به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند ولی با اقدامات صورت گرفته اجاره نمی دهیم حتی یک دانش آموز به خاطر محدودیت از ادامه تحصیل باز بماند.

سالار قاسمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تامین هزینه اینترنت برای استفاده از شبکه شاد یکی از دغدغه های معلمان و دانش آموزان بود که با دستور رییس جمهور استفاده از اینترنت در فضای این شبکه رایگان شده است.

وی با اشاره به ایجاد تغییر در نسخه قدیمی شاد اظهار کرد: نسخه جدید شاد تعاملی تر شده و محتوای آموزشی استاندارد در آن بارگذاری شده است.

وی افزود: علاوه بر این، معلمان و دانش آموزان در نسخه جدید صفحه شخصی خود را خواهند داشت؛ امکانات لایو و پخش زنده نیز فراهم شده و همه شرایط یک کلاس فیزیکی در این پلت فرم دیده شده است .

این مسئول تاکید کرد: در شبکه شاد هیچ کاربر ناشناسی وجود ندارد و همه اعضا با هویت مشخص وارد آن می شوند بنابراین معلمان و دانش آموزان بدون دغدغه و با اطمینان از ایمنی کامل این شبکه می توانند از این فضا استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت شبکه شاد رایگان است

اینترنت شبکه شاد رایگان است