مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-07دانش

سامانه تشخیص سریع کووید-19 در حال طراحی است


رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: گروه هوش مصنوعی این دانشکده با همکاری یکی از بیمارستان های تهران با تلاش شبانه روزی در حال طراحی سامانه تشخیص سریع کووید 19 بر اساس علوم داده و سیستم های هوشمند است و پس از اتمام پروژه یقین .

- رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: گروه هوش مصنوعی این دانشکده با همکاری یکی از بیمارستان های تهران با تلاش شبانه روزی در حال طراحی سامانه تشخیص سریع کووید 19 بر اساس علوم داده و سیستم های هوشمند است و پس از اتمام پروژه یقین داریم محصول آن در شرایط کنونی مفید و مورد استفاده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورج امرایی درباره فعالیت های دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: این دانشکده فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را با توجه به بحران کرونا در سطح بسیار خوبی انجام داده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین فعالیت های این دانشکده تکمیل فاز دوم آزمایشگاه مرجع آنتن به همت پژوهشگران این دانشکده است که برای تست انواع آنتن در کشور به کار می رود.

فاز اول آزمایشگاه مرجع آنتن فعالیت خود را از اوایل دهه 60 آغاز کرده و خدمات قابل توجهی به صنایع کشور به ویژه در حوزه تست آنتن ارائه داده است و ان شاءالله در آینده بسیار نزدیک فاز دوم نیز راه اندازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تشخیص سریع کووید-19 در حال طراحی است

سامانه تشخیص سریع کووید-19 در حال طراحی است