مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-07ورزشي

دست بی قانونی سازمان های بین المللی را از ورزش ایران کوتاه می کنیم


یک عضو کمیسسون فرهنگی مجلس با اشاره به گفته اخیر فیفا در خصوص امکان تعلیق فوتبال کشورمان گفت: در صورت تصویب اساسنامه وزارت ورزش با جمله ای که به آن اضافه شده مبنی بر لزوم منطبق بودن اقدامات وزارت ورزش بر قوانین کشور دست سازمان های بین المللی را در جایی .

- میرزایی: دست سازمان های بین المللی از ورزش را در جایی که خلاف قوانین ایران باشد کوتاه می کنیم یک عضو کمیسسون فرهنگی مجلس با اشاره به گفته اخیر فیفا در خصوص امکان تعلیق فوتبال کشورمان گفت: در صورت تصویب اساسنامه وزارت ورزش با جمله ای که به آن اضافه شده مبنی بر لزوم منطبق بودن اقدامات وزارت ورزش بر قوانین کشور دست سازمان های بین المللی را در جایی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد از ورزش کشور کوتاه خواهیم کرد.

حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تهدید تعلیق فوتبال ایران توسط فیفا در صورتی که نهادهای سیاسی به موضوع قرارداد ویلموتس ورود کنند، گفت: نمی دانم این خبر به چه میزان صحیح است اما اینگونه که مطلع شدم فدراسیون فوتبال ما پاسخ داده است که نهادهای سیاسی در کار ما دخالت نکردند و اینگونه دست فیفا را از دخالت در این امر کوتاه کرد.

وی افزود: در اساسنامه وزارت ورزش و جوانان اعاده شده از شورای نگهبان که به کمیسسون فرهنگی ارجاع شد این امر را لحاظ کردیم که این وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست بی قانونی سازمان های بین المللی را از ورزش ایران کوتاه می کنیم

دست بی قانونی سازمان های بین المللی را از ورزش ایران کوتاه می کنیم