اهمیت، ملاحظات و چارچوب هایی برای آموزش در دوران کرونایافته ها نشان می دهند که نباید تعطیلی مدارس را امری سهل و کم پیامد تلقی نمود و در موارد ممکن نه فقط در روستاها و نقاط کم جمعیت، بلکه حتی در شهرها هم باید متناسب با شرایط و حصول ملاک ها و شرایط لازم، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: دکتر بهنام بهراد عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مدیر گروه پژوهشی اختلالات رفتاری و ناتوانی های یادگیری در یادداشتی نوشت: شاید در زمان ورود ویروس بوده است. مطالعات علمی نشان می دهند که احتمال انتشار و انتقال COVID-19 در کودکان مدرسه ای بسیار پایین است و کودکان دارای سایر بیماری های جسمی ممکن است در معرض علائم شدیدتری از COVID-19 قرار گیرند. مطالعات بین المللی ارزیابی کرده اند که اگر نرخ انتشار اجتماعی (Community Transmission) پایین باشد، احتمال انتشار در مدارس بسیار پایین است. اطلاعات و داده ها نشان می دهند که اگر ملاحظات و احتیاط های لازم صورت گیرند، نرخ ابتلا در میان کودکان خردسال و انتقال از دانش آموزان به معلم نیز بسیار پایین است. پژوهش ها حتی نشان می دهند مواردی که در آنها عامل اولیه انتشار کودکان باشند بسیار کم هستند که این موضوع با داده های به دست آمده از آزمایش های ویروسی و آنتی بادی همخوانی دارند و این موضوع نشان می دهد که کودکان عامل اولیه انتشار نیستند و غربالگری های روزان برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |