مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-07اجتماعي

اهمیت، ملاحظات و چارچوب هایی برای آموزش در دوران کرونا


یافته ­ها نشان می دهند که نباید تعطیلی مدارس را امری سهل و کم پیامد تلقی نمود و در موارد ممکن نه فقط در روستاها و نقاط کم جمعیت، بلکه حتی در شهرها هم باید متناسب با شرایط و حصول ملاک ها و شرایط لازم، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: دکتر بهنام بهراد عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و مدیر گروه پژوهشی اختلالات رفتاری و ناتوانی های یادگیری در یادداشتی نوشت: شاید در زمان ورود ویروس بوده است.

مطالعات علمی نشان می دهند که احتمال انتشار و انتقال COVID-19 در کودکان مدرسه­ ای بسیار پایین است و کودکان دارای سایر بیماری های جسمی ممکن است در معرض علائم شدیدتری از COVID-19 قرار گیرند.

مطالعات بین المللی ارزیابی کرده­ اند که اگر نرخ انتشار اجتماعی (Community Transmission) پایین باشد، احتمال انتشار در مدارس بسیار پایین است.

اطلاعات و داده­ ها نشان می دهند که اگر ملاحظات و احتیاط های لازم صورت گیرند، نرخ ابتلا در میان کودکان خردسال و انتقال از دانش ­آموزان به معلم نیز بسیار پایین است.

پژوهش ها حتی نشان می­ دهند مواردی که در آنها عامل اولیه انتشار کودکان باشند بسیار کم هستند که این موضوع با داده های به دست آمده از آزمایش های ویروسی و آنتی بادی همخوانی دارند و این موضوع نشان می دهد که کودکان عامل اولیه انتشار نیستند و غربالگری­ های روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت، ملاحظات و چارچوب هایی برای آموزش در دوران کرونا

اهمیت، ملاحظات و چارچوب هایی برای آموزش در دوران کرونا