مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-07سياسي

سند چشم انداز همدان براساس واقعیت ها و ظرفیت های همدان تدوین شود


سند چشم انداز همدان باید براساس واقعیت ها و ظرفیت های همدان تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات صبح دوشنبه در کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان اقدام شهرداری در تدوین سند توسعه شهر را ارزشمند دانست و گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر باید در حوزه اطلاع رسانی بهتر عمل کرد.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه در تهیه این سند چشم انداز باید بر اساس واقعیت و ظرفیت های همدان برنامه بلندمدت را تدوین کرد، افزود: همدان باید از سه منظر گردشگری، فناوری و بارانداز بودن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: همدان به لحاظ داشتن پیشینه تاریخی و نیز طبیعت زیبا در حوزه گردشگری کشور مطرح است و این ظرفیت باید در تدوین سند چشم انداز مورد توجه واقع شود.

نایب رییس شورای شهر همدان همچنین با بیان اینکه همدان قطب فناوری است؛ یادآور شد: امروز دانشگاه های همدان ظرفیت بسیار خوبی هستند که در کنار شهرک فناوری، می تواند کمک کننده باشد؛ از این رو شهرداری باید علاوه بر توجه به مباحث درآمدزایی و گردشگری، از حوزه دانشگاه و فناوری هم بهره مند شود.

بادامی نجات ادامه داد: همچنین بارانداز بودن همدان و نزدیکی آن به مراکز 9 استان، از ویژگی های بارز این شهر است که می توان به این مهم در راستای تدوین برنامه بلندمدت توجه کرد و در مبحث اقتصادی هم به آن پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز همدان براساس واقعیت ها و ظرفیت های همدان تدوین شود

سند چشم انداز همدان براساس واقعیت ها و ظرفیت های همدان تدوین شود