مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-07پزشكي

ایران دارای بالاترین آمار پزشکان زیبایی در خاورمیانه/ کرونا اعمال زیبایی را کاهش داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، بابک نیکومرام نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اظهار داشت: - نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اشاره به آغاز اعمال زیبایی از هفته پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور گفت: انجام جراحی زیبایی برای افراد دارای بیماری زمینه ای و مشکل قلبی ریسک خطر بالایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، بابک نیکومرام نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اظهار داشت: همزمان با شروع بیماری کرونا در بسیاری از کشور های جهان انجام عمل های غیر ضروری از جمله جراحی های زیبایی کاهش یافت، ولی با گذشت پیک شیوع ویروس کووید 19 جراحی های مختلف از سر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از انجام جراحی پلاستیک و زیبایی، وضعیت سلامت فرد به صورت کامل رصد می شود، گفت: افرادی که بیماری زمینه ای خاص و مشکلات قلبی و عروقی نداشته باشد به صورت کنترل شده جراحی در صورت نیاز برایشان انجام می گیرد.

نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه کاندیدا های جراحی زیبایی در کشور سنین مختلف بین 18 تا 65 سال دارند، گفت: مجوز انجام جراحی های پلاستیک و زیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دارای بالاترین آمار پزشکان زیبایی در خاورمیانه/ کرونا اعمال زیبایی را کاهش داد

ایران دارای بالاترین آمار پزشکان زیبایی در خاورمیانه/ کرونا اعمال زیبایی را کاهش داد