مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-07اقتصادي

خداحافظی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بخاری نفتی در گرو اعتبار 14 میلیاردی


مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که اعتبارات استانداردسازی سیستم ها کامل تخصیص یابد و 14 میلیارد تومان در اختیار نوسازی قرار گیرد تا پایان سال همه سیستم گرمایشی همه مدارس استان استانداردسازی شود.

- پیروز کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص جایگزینی سیستم های گرمایشی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از سیاست های نوسازی در مدارس استانداردسازی سیستم های گرمایشی است و به همین منظور مدارسی که دارای علمک گاز هستند و از بخاری نفتی استفاده می کردند سیستم های قدیمی جمع آوری و استانداردسازی صورت گفت.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مرحله کنونی در حال جمع آوری کلیه بخاری های نفتی در مدارس بدون علمک گاز هستیم که به سیستم رادیاتوری روغنی و موتورخانه های گازوییلی تبدیل شدند.

کرمی به اعتبارات صرف شده برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: در سال 98 اعتباری نزدیک به 17.

5 میلیارد تومان صرف استانداردسازی سیستم های گرمایشی کردیم در حال حاضر برای نیمه اول سال 99 اعتبار 7 میلیارد تومانی برای جمع آوری بقیه بخاری های نفتی ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بخاری نفتی در گرو اعتبار 14 میلیاردی

خداحافظی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بخاری نفتی در گرو اعتبار 14 میلیاردی