مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-07حوادث

‍ زلزله 5.1 ریشتری رامیان خطر سازه ای برای محورهای ارتباطی این شهر ایجاد نکرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان گفت: بر اثر زلزله دیشب، خوشبختانه خطر سازه ای برای محورهای ارتباطی این شهرستان به وجود نیامده و فقط محورهای مناطقی که مستعد رانش و ریزش بودند دچار آسیب هایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسن حقیقت صبح امروز اظهار کرد: نیروها و عوامل راهداری به محض وقوع زمین لرزه، به دنبال بازکردن مسیرهای مسدود شده برای تردد موقت بودند.

وی با اشاره به اینکه محورهای پاقلعه، الهادی به ویرو، اولنگ، رضی به کشک و همچنین محور مهم و ترانزیتی خوش ییلاق آزادشهر بر اثر این زلزله برای ساعاتی مسدود شدند، تصریح کرد: با تلاش بی وقفه راهداران، در حال حاضر این محورها بازگشایی موقت شده و نیروها در حال پاکسازی آنها هستند.

به گفته وی، محور ارتباطی روستای قوری چای از توابع رامیان نیز دارای گسلی بوده که بر اثر این زمین لرزه فعال شده و تخریب هایی را بوجود آورده که شدید نیست و در حال رایزنی با بنیاد مسکن برای ارائه راهکارهای لازم هستیم.

حقیقت ادامه داد که هنوز بازدیدهای میدانی کامل از محورهای مسدود شده و آسیب دیده از زلزله دیشب صورت نگرفته و برآوردهای کارشناسی برای میزان خسارت و آسیب نیز انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ زلزله 5.1 ریشتری رامیان خطر سازه ای برای محورهای ارتباطی این شهر ایجاد نکرد

‍ زلزله 5.1 ریشتری رامیان خطر سازه ای برای محورهای ارتباطی این شهر ایجاد نکرد