مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-07بين الملل

بازداشتی های اعتراضات هنگ کنگ 300 تن شدند


همزمان با حمله پلیس ضدشورش به معترضان حامی دموکراسی که مخالف به تعویق افتادن انتخابات محلی بودند، نزدیک به 300 تن توسط پلیس این دولت شهر بازداشت شدند.

- همزمان با حمله پلیس ضدشورش به معترضان حامی دموکراسی که مخالف به تعویق افتادن انتخابات محلی بودند، نزدیک به 300 تن توسط پلیس این دولت شهر بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، قرار بود یکشبنه روز انتخابات برای پارلمان تقریبا منتخب هنگ کنگ باشد؛ یکی از معدود مواردی که مردم هنگ کنگ می توانند رای دهند.

اما کری لام، رییس اجرایی هنگ کنگ به خاطر پاندمی کرونا این رای گیری را برای یک سال به تعویق انداخت؛ اقدامی که باعث خشم و عصبانیت اپوزیسیون حامی دموکراسی هنگ کنگ شد که امیدوار بود بتواند از احساسات ضد دولتی سود ببرد.

صدها پلیس ضد شورش به منظور سرکوب درخواست های آنلاین برای برگزاری اعتراضات علیه به تعویق افتادن انتخابات، به منطقه کولون سرازیر و در آنجا مستقر شدند.

همزمان با اینکه این افسران پلیس چندین ایست بازرسی قرار داده و از مردم می خواستند تا متفرق شوند، کل عصر یکشنبه این افسران با مردمی روبه رو شدند که شعارهایی چون رای مرا پس دهید و پلیس های فاسد سر می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشتی های اعتراضات هنگ کنگ 300 تن شدند

بازداشتی های اعتراضات هنگ کنگ 300 تن شدند