مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-07سياسي

ارجاع چند پرونده تخلف انتخاباتی به مراجع قضایی البرز


رییس هیات نظارت انتخابات استان البرز گفت: نامزدها  با رعایت اصل تقوا و انصاف از تخریب یکدیگر خودداری کنند.

- ایسنا/البرز رییس هیات نظارت انتخابات استان البرز گفت: نامزدها  با رعایت اصل تقوا و انصاف از تخریب یکدیگر خودداری کنند.

سید رضا نورالهی روز دوشنبه 17 شهریور در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح، نشان می دهند نسبت به سرنوشت خود و استان البرز بی تفاوت نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه زمان تبلیغات نامزدهای حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا پنجشنبه به پایان می رسد، افزود: از نامزدها درخواست می شود با رعایت اخلاق انتخاباتی برنامه های خود را اعلام کنند.

وی توضیح داد: نامزدها باید با رعایت تقوا و انصاف صرفا به معرفی خود و برنامه هایشان بپردازند و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات بیشتر حول محور فضای مجازی می چرخد، تا کنون گزارشی مبنی بر وقوع تخلف تبلیغاتی در محیط های شهری از جمله برگزاری تجمعات، راه اندازی ستاد تبلیغاتی و .

نداشته ایم.

نورالهی با بیان اینکه چند مورد بی اخلاقی و تخلف از سوی طرفداران نامزدها در فضای مجازی گزارش شده، گفت: پرونده این تخلفات به مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع چند پرونده تخلف انتخاباتی به مراجع قضایی البرز

ارجاع چند پرونده تخلف انتخاباتی به مراجع قضایی البرز