مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-07ورزشي

شروع به کار پویش «ارمغان» با هدف آزادی زنان زندانی


با هدف حمایت از 197 مادر دربندی که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در حبس حضور دارند، پنجمین دور از پویش «ارمغان آزادی» شروع به کار کرد.

- با هدف حمایت از 197 مادر دربندی که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در حبس حضور دارند، پنجمین دور از پویش ارمغان آزادی شروع به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ستاد دیه کشور، کمپین حمایت از زندانیان زن محکوم به جرایم غیرعمد سال 1395 به دنبال امضای تفاهم نامه ای مابین مدیرعامل ستاددیه کشور و معاون وقت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری شروع به کار کرد که به دلیل آثار حبس زدای آن تا به امروز برای پنجمین بار تمدید شده است.

به دنبال این طرح مردمی که با دو هدف پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان ها و کاهش جمعیت زنان زندانی پیگیری و اجرا می شود به طور میانگین هر ساله 16 بانوی دربند از حبس رهایی یافته اند.

این پویش هر ساله به یمن سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز و تا روز میلاد حضرت معصومه علیه السلام ادامه داشت اما در سال جاری با عنایت به عواقب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقرر شده است پنجمین مرحله از پویش ارمغان در موعد زمانی عاشورا تا اربعین حسینی برگزار شود.

امید است با همیاری آحاد اجتماعی و طبق سال های گذشته با حمایت معنوی هنرمندان و ورزشکاران جمع کثیری از جمعیت 197 نفری زندانیان زن موجود در زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار پویش «ارمغان» با هدف آزادی زنان زندانی

شروع به کار پویش «ارمغان» با هدف آزادی زنان زندانی