مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-07اقتصادي

کاهش ذخیره خون در تهران/ شهروندان مشارکت کنند


به گفته مدیرکل انتقال خون استان تهران، سطح ذخیره خون در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته، بنابراین از تهرانی ها می خواهیم به منظور تامین سطح ذخیره خون در استان تهران برای اهدای خون اقدام کنند و یاری گر سازمان انتقال خون و بیماران نیازمند .

- ، محمدرضا مهدیزاده روز دوشنبه افزود: به دنبال طرح اهدای نذر خون که از ابتدای محرم آغاز شد و تا پایان ماه محرم و صفر نیز ادامه دارد در روزهای عاشورا و تاسوعا با مراجعه خوب عزاداران حسینی برای اهدای خون مواجه بودیم.

ایرنا نوشت، وی ادامه داد: در عاشورا و تاسوعا هشت مرکز ثابت و چهار تیم سیار در استان تهران آماده خونگیری بودند و عزاداران حسینی نیز به منظور اهدای خون به این مراکز مراجعه کردند.

مهدیزاده ادامه داد: در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه خوبی که از سوی اهداکنندگان خون مواجه بودیم شاهد رشد 6 درصدی اهدای خون نسبت به سال گذشته بودیم اما بعد از تاسوعا و عاشورا روند اهدای خون کاهشی شد و دوباره میزان اهدای خون افت پیدا کرد و اگر چنانچه شاهد کاهش روند اهدای خون باشیم دوباره با کاهش ذخایر خون مواجه خواهیم بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: در حال حاضر سطح ذخیره خون در استان تهران پنج و نیم روز است که در وضعیت خوبی به سر می بریم اما اگر شاهد کاهش روند اهدای خون باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخیره خون در تهران/ شهروندان مشارکت کنند

کاهش ذخیره خون در تهران/ شهروندان مشارکت کنند