مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-07فرهنگي

«کار همچون زندگی» رونمایی می شود


جلسه رونمایی از کتاب «کار همچون زندگی» نوشته تامس مور و گفت وگو با محمدرضا سلامت، مترجم این کتاب به صورت مجازی برگزار می شود.

- جلسه رونمایی از کتاب کار همچون زندگی نوشته تامس مور و گفت وگو با محمدرضا سلامت، مترجم این کتاب به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه سروش مولانا، در نشست رونمایی از این کتاب که توسط انتشارات فرهنگ نشر نو با مقدمه ای از مصطفی ملکیان منتشر شده است، علی صاحبی، روانشناس و مربی ارشد مؤسسه بین المللی ویلیام گلاسر با مترجم گفت وگو خواهد کرد.

علاقه مندان برای دیدن این نشست می توانند در روز سه شنبه (18 شهریورماه) ساعت 21 به صفحه اینستاگرام و آپارات سروش مولانا مراجعه کنند.

در معرفی مترجم کار همچون زندگی عنوان شده است: محمدرضا سلامت دارای مدرک کارشناسی ارشد در فلسفه غرب از دانشگاه نیویورک آمریکا (New School) است.

او مدتی به عنوان دیپلمات در نمایندگی های ایران در آنکارا و نیویورک فعالیت کرده و به عنوان مذاکره کننده از سوی ایران، در اجلاس بین المللی در موضوعات محیط زیست و توسعه پایدار ماموریت داشته و اکنون سردبیر فصلنامه علمی سازمان ملل در زمینه توسعه پایدار است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کار همچون زندگی» رونمایی می شود

«کار همچون زندگی» رونمایی می شود