مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-07اقتصادي

ساماندهی توزیع مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان ام دی اف


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت بر ساماندهی نحوه توزیع مواد اولیه داخلی مورد نیاز تولیدکنندگان ام دی اف تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با نمایندگانی از انجمن صنفی کارفرمایی روکش های مصنوعی، نئوپان و ام دی اف ایران از بررسی مشکلات و چالش های موجود در این صنعت با حضور صنایع بالادستی میان دستی و پایین دستی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی ام دی اف با حضور تولیدکنندگان محصولات خام این صنعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مکانیزمی برای نحوه توزیع مواد اولیه بین این صنایع اتخاذ خواهد شد.

مهدی صادقی نیارکی با اشاره به ورود سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به این موضوع افزود: همکاری صنایع بالادستی برای تامین مواد اولیه و ساماندهی نحوه توزیع مواد مورد نیاز این صنعت از جمله موضوعاتی است که در نشست مشترک دفتر تخصصی با صاحبان این صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست اعضا انجمن صنفی کارفرمایی روکش های مصنوعی، نئوپان و ام دی اف ایران علاوه بر درخواست تامین ارز مورد نیاز برای واردات بخشی از مواد اولیه، خواستار همکاری گمرک برای ترخیص مواد اولیه مورد نیاز این صنعت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی توزیع مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان ام دی اف

ساماندهی توزیع مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان ام دی اف