مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-07پزشكي

بزرگترین آمار پزشکان زیبایی خاورمیانه در ایران


به گفته نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی انگلیس حدود 500 تا 600 جراح پلاستیک و زیبایی و ایران دارای 330 جراح پلاستیک است که بالاترین آمار در منطقه خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.

- جی پلاس ، بابک نیکومرام، با اشاره به آغاز اعمال زیبایی از هفته پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، افزود: انجام جراحی زیبایی برای افراد دارای بیماری زمینه ای و مشکل قلبی ریسک خطر بالایی دارد.

مهر نوشت، وی اظهار داشت: همزمان با شروع بیماری کرونا در بسیاری از کشورهای جهان انجام عمل های غیر ضروری از جمله جراحی های زیبایی کاهش یافت ولی با گذشت پیک شیوع ویروس کووید 19 جراحی های مختلف از سر گرفته شد.

نیکومرام با اشاره به اینکه پیش از انجام جراحی پلاستیک و زیبایی، وضعیت سلامت فرد به صورت کامل رصد می شود، گفت: افرادی که بیماری زمینه ای خاص و مشکلات قلبی و عروقی نداشته باشد به صورت کنترل شده جراحی در صورت نیاز برایشان انجام می گیرد.

نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه کاندیداهای جراحی زیبایی در کشور سنین مختلف بین 18 تا 65 سال دارند، افزود: مجوز انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی از هفته پیش توسط وزارت بهداشت صادر شد البته این موضوع با رعایت پروتکل های خاص بهداشتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین آمار پزشکان زیبایی خاورمیانه در ایران

بزرگترین آمار پزشکان زیبایی خاورمیانه در ایران