مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-07ورزشي

نفس تیم های نفتی خوزستان به شماره افتاده است


بازیکن سال های دور فوتبال خوزستان گفت: بخشنامه بدون کارشناسی وزارت نفت که عدم حمایت مالی این وزارت خانه از تیم های زیرمجموعه اش است، نفس تیم های نفتی خوزستان را به شماره انداخته است.

- ایسنا/خوزستان بازیکن سال های دور فوتبال خوزستان گفت: بخشنامه بدون کارشناسی وزارت نفت که عدم حمایت مالی این وزارت خانه از تیم های زیرمجموعه اش است، نفس تیم های نفتی خوزستان را به شماره انداخته است.

  امین یزدانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت نا به سامان تیم فوتبال نفت آبادان و استعفای مدیرعامل این باشگاه اظهارکرد: بدون هیچ شک و تردیدی فوتبال جزیی جدایی ناپذیر و لاینفک از زندگی مردم آبادان تحت هر شرایطی است، نفس کشیدنِ مردم عاشق پیشهِ فوتبال دیار برزیل ایران، بدون صنعت نفت غیرممکن و به نوعی محال است زیرا صنعت نفت آبادان جزیی از وجود آن ها است اما وضعیت مردمی ترین تیم شهرستانی در شرایط کاملا بحرانی قرار دارد.

بخشنامه بدون کارشناسی وزارت نفت که عدم حمایت مالی این وزارت خانه از تیم های زیرمجموعه اش است، نفس تیم های نفتی خوزستان را به شماره انداخته است.

آینده مبهم در انتظار بازیکنان نفت آبادان وی درباره احتمال واگذاری باشگاه نفت آبادان به منطقه آزاد اروند، گفت: منطقه آزاد هم با توجه به تحریم ها و شرایط خاص اقتصادی حاکم بر آن تا حدودی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس تیم های نفتی خوزستان به شماره افتاده است

نفس تیم های نفتی خوزستان به شماره افتاده است