مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-07اجتماعي

از احداث پارکینگ های حاشیه ای در بوستان جنگلی سرخه حصار تا تعریض بزرگراه شهید باقری


شهردار منطقه 13 از افتتاح 9 طرح و پروژه های ترافیکی در مراسمی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مورخ 19 شهریور ماه خبر داد .

- افتتاح 9 پروژه ترافیکی شهرداری منطقه 13 با حضور معاون شهردار تهران؛ از احداث پارکینگ های حاشیه ای در بوستان جنگلی سرخه حصار تا تعریض بزرگراه شهید باقری شهردار منطقه 13 از افتتاح 9 طرح و پروژه های ترافیکی در مراسمی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مورخ 19 شهریور ماه خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رحمان زاده در خصوص آماده سازی پروژه های قابل افتتاح منطقه گفت: این پروژه های ترافیکی شامل پوشش سقف پایانه شهید براری و سکو سازی ، احداث1100 باب پارکینگ های حاشیه ای در بوستان جنگلی سرخه حصار ، اصلاح و تعریض بزرگراه شهید باقری در محدوده پل خاقانی ،احداث پل عابر پیاده بزرگراه دوران در محدوده شهرک زینبیه ، مسیر دوچرخه سواری در بزرگراه های شرق تهران به طول 7 هزار متر ، احداث خانه دوستدار دوچرخه در ناحیه 2 ، احداث درب سوم سرخه حصار و بهسازی پارک آموزش ترافیک است که با حضور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مدیران این حوزه افتتاح می شود.

وی با اشاره به احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری در بزرگراه های شهید دوران و بخشی از بزرگراه شهید یاسینی به طول 7 هزار متر افزود:این مسیر که با استفاده از علائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احداث پارکینگ های حاشیه ای در بوستان جنگلی سرخه حصار تا تعریض بزرگراه شهید باقری

از احداث پارکینگ های حاشیه ای در بوستان جنگلی سرخه حصار تا تعریض بزرگراه شهید باقری