مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-07اجتماعي

فعالیت 65 مدرسه و مرکز دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از فعالیت 65 مدرسه و مرکز آموزشی، پرورشی، توانبخشی و حمایتی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از فعالیت 65 مدرسه و مرکز آموزشی، پرورشی، توانبخشی و حمایتی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

خلیل رنجبر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 23 مدرسه مستقل و 16مدرسه ضمیمه با نیازهای ویژه، 19مرکز اختلالات یادگیری دولتی و 7 مرکز خصوصی در سطح استان فعالیت های آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی خاص را به دانش آموزان با نیاز ویژه ارائه می دهند.

وی رعایت شیوه نامه های بهداشتی ودستورالعمل های سلامت درمدارس را یک ضرورت دانست و افزود: حفظ و تأمین سلامت دانش آموزان در مدارس اولویت اصلی است.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان با تأکید بر اینکه جریان تعلیم و تربیت باید همزیستی با این ویروس کرونا را در پیش بگیرد، عنوان کرد: جریان زندگی ادامه دارد و باید سعی شود شیوه زیستن با این ویروس را یاد گرفت.

رنجبر با بیان اینکه یک دانش آموز با نیاز ویژه برابر با چهار دانش آموز در یک کلاس عادی نیازمند ارائه خدمات است، افزود: آنچه مهم است باور به ارزشمندی این کودکان مانند همه کودکان دیگر،اهمیت دادن به حضورآنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 65 مدرسه و مرکز دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان

فعالیت 65 مدرسه و مرکز دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان