مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-07سياسي

سند چشم انداز همدان مطابق با ظرفیت ها تدوین شود


سند چشم انداز همدان باید براساس واقعیت ها و ظرفیت ها تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بادامی نجات ظهر امروز در کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر با قدردانی از تدوین سند توسعه شهر و لزوم اطلاع رسانی درست در این حوزه به منظور دستیابی به اهداف اظهار کرد: در تهیه این سند چشم انداز باید بر اساس واقعیت و ظرفیت های همدان برنامه بلندمدت را تدوین کرد.

وی با بیان اینکه همدان باید از سه منظر گردشگری، فناوری و بارانداز بودن مورد توجه باشد گفت: همدان با برخورداری از پیشینه تاریخی و  طبیعت زیبا در حوزه گردشگری کشور، باید این ظرفیت ها را در تدوین سند چشم انداز مورد توجه قرار دهد.

نایب رییس شورای شهر همدان همچنین با اشاره به وجود دانشگاه های بسیار در همدان اظهار کرد: می توان از این ظرفیت در کنار شهرک فناوری بهره برد از این رو شهرداری باید علاوه بر توجه به مباحث درآمدزایی و گردشگری، از حوزه دانشگاه و فناوری هم بهره مند شود.

وی گفت: بارانداز بودن همدان و نزدیکی آن به مراکز 9 استان، از ویژگی های بارز این شهر است که می توان به این مهم در راستای تدوین برنامه بلندمدت توجه کرد و در مبحث اقتصادی هم به آن پرداخت.

بادامی نجات با تأکید بر لزوم تحویل سند تدوین شده عملیاتی راهبردی شهر همدان در موعد مقرر اظهار کرد: با توجه به اینکه این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز همدان مطابق با ظرفیت ها تدوین شود

سند چشم انداز همدان مطابق با ظرفیت ها تدوین شود