مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-07اقتصادي

7 پروژه برق رسانی روستایی شهرستان کهگیلویه در دست اجراست


رییس شرکت برق ناحیه کهگیلویه از در دست اجرا بودن هفت پروژه برق رسانی روستایی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شرکت برق ناحیه کهگیلویه از در دست اجرا بودن هفت پروژه برق رسانی روستایی در این شهرستان خبر داد.

مهرداد تابش نژاد با بیان این مطلب افزود: هفت پروژه برق رسانی روستایی با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال هم اکنون در شهرستان کهگیلویه در دست اجراست.

وی با تشریح شرایط کنونی اجرای این پروژه ها، اظهار کرد: از مجموع این هفت پروژه، یک پروژه برق رسانی روستایی با شبکه به روستای دره گرده با اعتباری معادل 300 میلیون تومان است.

رییس شرکت برق ناحیه کهگیلویه تصریح کرد: 6 پروژه دیگر نیز در قالب اصلاحیه، توسعه، احداث و روشنایی معابر روستایی بوده که در این شهرستان بصورت پراکنده اجرا خواهد شد.

تابش نژاد اصلاحیه سیم به کابل، توسعه و احداث پراکنده شبکه های برق روستایی و اصلاحیه کاهش تلفات نرخ انرژی را مهمترین قالب های پروژه های در دست اجرا عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه ها بخشی از مشکلات کنونی شبکه های برق در بخش های افت ولتاژ و نوسانات رفع می شود.

وی بیان کرد: بیش از 2 هزار خانوار روستایی در زمان بهره برداری از این هفت پروژه در بخش برق خانگی با مشکلات کمتری در آینده رو به رو خواهند شد و البته به همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه برق رسانی روستایی شهرستان کهگیلویه در دست اجراست

7 پروژه برق رسانی روستایی شهرستان کهگیلویه در دست اجراست