مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-07سياسي

بررسی مدیریت بحران کرونا و اصلاح و بازنگری قوانین کار


مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس از هفتمین جلسه شورای هماهنگی با حضور رییس مجلس، اعضای هیأت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس خبر داد.

- مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس از هفتمین جلسه شورای هماهنگی با حضور رییس مجلس، اعضای هیأت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری در تشریح جزییات هفتمین جلسه شورای هماهنگی با حضور رییس مجلس، اعضای هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون ها که صبح امروز (17 شهریور) در کمیسیون تلفیق برگزار شد، گفت: در این جلسه بر تمرکز کمیسیون های تخصصی بر اولویت های نظارتی و تقنینی و رویکرد برنامه محور تاکید شد.

نگاهداری با بیان اینکه در این نشست اولویت های پیشنهادی دو کمیسیون بهداشت و درمان و اجتماعی و پیشنهادات مرکز پژوهشها در دو حوزه نظارتی و تقنینی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت، افزود: مدیریت بحران کرونا و حواشی آن، بررسی میزان اجرایی شدن احکام حوزه سلامت در برنامه ششم توسعه، استقرار نظام تامین اجتماعی چند لایه و استقرار نظام ارجاع و پزشک خانواده به عنوان موضوعات محوری مد نظر کمیسیون بهداشت و درمان و مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در توضیح اولویت های کمیسیون اجتماعی ادامه داد: در بررسی اولویت های کمیسیون اجتماعی، اصلاح و بازنگری قوانین کار و مدیریت خدمات کشوری، اصلاح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مدیریت بحران کرونا و اصلاح و بازنگری قوانین کار

بررسی مدیریت بحران کرونا و اصلاح و بازنگری قوانین کار