مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-07سياسي

ضرورت توجه به ارتقای فرهنگی در مسابقات قرآنی


رییس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: فرهنگ مسابقات قرآنی باید با سایر مسابقات متفاوت باشد، در حوزه مسابقات باید ضمن استانداردسازی، - ایسنا/قزوین رییس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: فرهنگ مسابقات قرآنی باید با سایر مسابقات متفاوت باشد، در حوزه مسابقات باید ضمن استانداردسازی، به ارتقای فرهنگی نیز توجه کنیم.

شورای امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین امروز دوشنبه 17شهریور با حضور مهدی قره شیخلو، رییس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در استان قزوین برگزار شد.

مهدی قره شیخلو در این شورا با تأکید بر اینکه باید زیربنای امور قرآنی را از نو بسازیم، اظهار کرد: در این سال ها فقط به مسابقات بین المللی توجه کردیم و از مسابقات در سطح شهرستان غافل بودیم؛ متأسفانه نگاه ما کمی بوده است که باید این نگاه عوض شود.

وی ادامه داد: در راستای توجه به زیرساخت ها با شیب ملایم اقدام به کیفی سازی کردیم و در حوزه های مختلف تدوین برنامه هایی مانند آموزش را در دستور کار قرار دادیم چون ما متولی آموزش های حرفه ای و تخصصی و تربیت جامعه قرآنی حرفه ای هستیم.

رییس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: در حوزه های مختلف، آموزش کارکنان سازمان اوقاف و برنامه ریزی برای تربیت حافظ را در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ارتقای فرهنگی در مسابقات قرآنی

ضرورت توجه به ارتقای فرهنگی در مسابقات قرآنی