مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-07سياسي

اصلاح طلبان چون حرفی برای گفتن ندارند به تخریب نیروهای انقلاب روی آورده اند


اصلاح طلبان چون حرفی برای گفتن ندارند، به تخریب نیروهای انقلاب روی آورده اند و با تخریب دیگران و یا فرافکنی نسبت به منشاء مشکلات، - مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به راهبرد اصلاح طلبان بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان با عملکردی که از خود به جا گذاشته اند در حال حذف از سپهر سیاست و رفتن به محاق کامل هستند و چون هیچ طرحی هم ندارند، با تخریب دیگران و یا فرافکنی نسبت به منشاء مشکلات، هرازگاهی عرض اندام می کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان با تخریب شخصیت های جریان انقلاب می خواهند فضای انتخابات را سرد کنند، گفت: شیطنت های رسانه ای آنان نشان از ضعف شدید و مفرط این جریان دارد.

متقی فر در ادامه گفت: بسیاری از کسانی که نام خود را اصلاح طلب گذاشته اند، در واقع اصلاح طلب نیستند، چرا که فرد اصلاح طلب به دنبال اصلاح امور است نه تغییر هویت نظام.

اصلاح طلب حقیقی، جریان انقلاب است که همواره به دنبال بهبود امور است.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان امروز هیچ حرف و ایده ای برای بهبود معیشت مردم ندارند، تصریح کرد: این جریان سیاسی در دولت روحانی 7 سال اختیارات کافی داشته اند و می توانستند مشکلات مردم را حل کنند، امّا نه تنها مشکلات را حل نکردند، بلکه خرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان چون حرفی برای گفتن ندارند به تخریب نیروهای انقلاب روی آورده اند

اصلاح طلبان چون حرفی برای گفتن ندارند به تخریب نیروهای انقلاب روی آورده اند