مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-07سياسي

توضیح شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین در پایتخت


معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با برگزاری یا عدم برگزاری مراسم اربعین در تهران گفت: وزارت کشور بخشنامه ای در این زمینه صادر نکرده است.

- جی پلاس ، مجتبی یزدانی در حاشیه مراسم افتتاح همزمان سه پروژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ارتباط با آخرین وضعیت برگزاری مراسم اربعین در تهران خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه ای در دفتر شهردار تهران با حضور بخش ها و نمایندگان شهرداری تهران برگزار شد و در این جلسه به موضوع هفته دفاع مقدس و همچنین مراسم اربعین در تهران اشاره شد.

تسنیم نوشت: وی گفت: در این جلسه هر یک از دستگاه ها موظف به اجرای برنامه ها و وظایف خود شدند و شرح وظایف در برگزاری هر چه باشکوهتر هفته دفاع مقدس و مراسم اربعین انجام گرفت که در این زمینه حوزه فرهنگی و اجتماعی وظیفه برنامه های محتوایی، حوزه روابط عمومی وظیفه اطلاع رسانی و همچنین حوزه خدمات شهری موارد اجرایی را برعهده گرفت.

یزدانی گفت: همچنین قرار است طی روزهای آینده جلسه ای نیز با حضور دوستانمان در سپاه و قرارگاه، سازمان تبلیغات و همچنین اوقاف برگزار شود تا برنامه های ویژه ای در ارتباط با اربعین و هفته دفاع مقدس در تهران برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که مراسم اربعین در تهران امسال برگزار خواهد شد یا خیر گفت: در این ارتباط وزارت کشور بخشنامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین در پایتخت

توضیح شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین در پایتخت