مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-07اقتصادي

کشت کلزا در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است


 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز زمان کشت کلزا در استان گفت: کشت کلزا در استان از 10 شهریورماه آغاز و تا 20 مهرماه ادامه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری  معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز زمان کشت کلزا در استان گفت: کشت کلزا در استان از 10 شهریورماه آغاز و تا 20 مهرماه ادامه دارد.

حمیدرضا دانش 17شهریورماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به زمان آغاز کشت کلزا در مزارع استان، اظهار کرد: بذر مورد نیاز برای کشت کلزا تهیه شده است و هیچ کمبودی برای تامین بذر مورد نیاز کلزاکاران در استان نداریم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری میزان مورد نیاز بذر هیبریدی برای کشت کلزا در استان را چهار تا شش کیلوگرم در هر هکتار عنوان کرد و افزود: از کلزاکاران درخواست می شود تا از بذرهای مرغوب برای کشت کلزا در مزارع خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: کلزاکاران برای افزایش راندمان کیفی و کمی محصول خود باید با همکاری مراکز خدمات کشاورزی و مهندسان ناظر، اصول علمی را در کاشت، داشت و برداشت کلزا رعایت کنند.

دانش با بیان اینکه کشاورزان مناطق معتدل چهارمحال و بختیاری کشت کلزا را آغاز کرده اند، بیان کرد: کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت کلزا در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است

کشت کلزا در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است