مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-07سياسي

توزیع 700 بسته تحصیلی از محل موقوفات مازندران بین دانش آموزان کم برخوردار


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی بیش از 700 بسته لوازم التحریر از محل نیات موقوفات استان تهیه شده که در حال توزیع بین دانش آموزان کم برخوردار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز در دفتر خبرگزاری فارس مازندران حضور یافت و در گفت وگویی با اشاره به گوشه ای از اقدامات اوقاف در بحران کرونا با توجه به کمبود دستگاه تنفس در بیمارستان آیت الله روحانی بابل اقدام به خریداری 6 دستگاه تنفس از محل درآمد مازاد موقوفات کرده و تحویل بیمارستان دادیم، در 12 امامزاده تولید ماسک و گان و بحث خریداری مواد ضدعفونی کننده ها را داشتیم.

این مسؤول به طرح ایجاد شرکت جدید برای احیای موقوفات اشاره و عنوان کرد: بحث مسکن ماندگار را پیرو اجرای این طرح داریم تا کسانی که مشکل مسکن و اسکان دارند با مبالغ کم صاحب خانه شوند امیدواریم بتوانیم در استان شروع کننده طرح باشیم .

*سرمایه گذاری موقوفات برای احیای وقف وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان سرمایه های خوبی دارد می خواهیم بحق سرمایه گذاری موقوفات را مورد توجه قرار بدهیم، در کنار سرمایه گذاری های کوچک باید به اهداف بلندتر در مباحث گلخانه ای و پرورش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته تحصیلی از محل موقوفات مازندران بین دانش آموزان کم برخوردار

توزیع 700 بسته تحصیلی از محل موقوفات مازندران بین دانش آموزان کم برخوردار