مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-07اقتصادي

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی البرز و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امضا شد


در راستای تعامل و ارتباطات موثر بین سازمانی و به منظور بهره مندی از امکانات، ظرفیت ها و هم افزایی توانمندی ها با هدف توسعه اشتغال پایدار، تفاهم نامه ای مابین جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز منعقد شد.

- ایسنا/البرز در راستای تعامل و ارتباطات موثر بین سازمانی و به منظور بهره مندی از امکانات، ظرفیت ها و هم افزایی توانمندی ها با هدف توسعه اشتغال پایدار، تفاهم نامه ای مابین جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز منعقد شد.

در نشستی که با حضور احمدرضا فیروزی رییس جهاد دانشگاهی البرز و تقی غیاثی تبار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

یه گزارش ایسنا، از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه می توان به ایجاد ارتباط، تعامل و توسعه همکاری های مشترک در زمینه اجرای پروژه اشتغال مهارت محور با محوریت کسب و کارهای نوپا بخصوص مشاغل خانگی و خوداشتغالی و استفاده از امکانات، تجهیزات و بهره مندی از منابع انسانی طرفین اشاره کرد.

این تفاهم نامه با موضوعاتی همچون توسعه و بهبود مستمر و پایدارسازی کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها)، مشاغل خانگی و مشاغل مهارت محور از نظر مهارت، استانداردها، کیفیت، تکنولوژی، حضور در بازار و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی البرز و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امضا شد

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی البرز و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امضا شد