مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-07اقتصادي

مزایای ثبت جهانی اورامان بە مردم باز می گردد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ثبت جهانی اورامان باعث شکوفایی و رونق گردشگری در کردستان خواهد شد و حتما مزایای این رویداد بزرگ به مردم باز می گردد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: مزایای ثبت جهانی اورامان بە مردم باز می گردد ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ثبت جهانی اورامان باعث شکوفایی و رونق گردشگری در کردستان خواهد شد و حتما مزایای این رویداد بزرگ به مردم باز می گردد.

خالد جعفری امروز(17شهریور) در جلسه مقدماتی و هماهنگی ثبت جهانی اورامان به بیان ویژگی های منحصر به فرد استان و منطقه اورامان اشاره کرد و گفت: این مناطق با حفظ بسیاری از ویژگی های تاریخی و فرهنگی و شکل زندگی برای مردم دیگر مناطق و گردشگران جذاب خواهد بود.

وی افزود: با توجه به سفر ارزیاب یونسکو به استان و منطقه اورامان در روز پایانی شهریورماه باید همه تلاش خود را برای جلب نظر ارزیاب یونسکو بکار بگیریم و اگر مشکلی در روستاهای هدف وجود دارد آن ها را با کار جهادی و تلاش مضاعف برطرف کنیم.

جعفری با بیان اینکه ثبت جهانی یونسکو اثرات بسیار مثبتی برای کشور و استان در پی خواهد داشت، بیان کرد: ثبت جهانی اورامان نظر مردم و گردشگران را به این منطقه جلب خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای ثبت جهانی اورامان بە مردم باز می گردد

مزایای ثبت جهانی اورامان بە مردم باز می گردد