مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-07سياسي

بسترسازی جهت حضور سرمایه گذاران در طرح انتقال آب از سد تنگ سرخ


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در زمینه طرح انتقال آب، تلاش موجود بر این است که برای خرید تضمینی آب تقسیم کاری وجود داشته باشد و 100 میلیون مترمکعب انتقال از تنگ سرخ بشار و رودخانه شش پیر به شیراز با طول حدود 120 کیلومتر به سرمایه گذار تضمین خرید بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری با بیان این مطلب اظهار اشت: در جلسه ای که هفته گذشته برای طرح انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار و رودخانه شش پیر با حضور نمایندگان شیراز، استاندار و مدیران کل مرتبط تشکیل شد، تلاش ما بر این بود که برای خرید تضمینی آب تقسیم کاری داشته باشیم و 100 میلیون مترمکعب انتقال از تنگ سرخ بشار و رودخانه شش پیر به شیراز با طول حدود 120 کیلومتر به سرمایه گذار تضمین خرید بدهیم.

وی ادامه داد: اجرای این طرح، نیاز به منابعی حدود 3 هزار میلیارد تومان دارد و با قیمت روز هم هر مترمکعب آب انتقالی، حدود 5 هزار تومان تمام می شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ، بیان کرد: اگر آبی که می آید بخواهد در اختیار مردم قرار بگیرد باید مشمول یارانه قرار گیرد،  چرا که مردم با قیمت زیر 1000 تومان آب را از دولت خریداری می کنند بنابراین برای تحویل آب به مردم یارانه قابل توجهی باید پرداخت شود این در حالی است که وزارت نیرو فقط  خرید تضمینی50 درصد این آب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی جهت حضور سرمایه گذاران در طرح انتقال آب از سد تنگ سرخ

بسترسازی جهت حضور سرمایه گذاران در طرح انتقال آب از سد تنگ سرخ