مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-07سياسي

مشکلات موجود در جامعه ناشی از عدم پیاده سازی صحیح قانون است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکلات موجود در بخش های اقتصادی و غیر اقتصادی به دلیل عدم پیاده شدن صحیح قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع اعضای هیئت رییسه اتاق تعاون استان بیان کرد: بشر به لحاظ شخصی و اجتماعی به گونه ای خلق شده که حل مشکلات اقتصادی جزو نیازهای اولیه وی است.

وی حل مشکلات اقتصادی نیازمند مسائلی بوده که باید دیده شود، اظهار کرد: رفع نیازهای مادی انسان نباید باعث سلطه شود و طرف به بردگی گرفته شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه طبق قانون دین، کار شخصی را نمی توان بر دیگری تحمیل کرد، اظهار کرد: متاسفانه در عرف جامعه برده داری از طریق طعمه رایج شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یک سیستم اقتصادی سوسیالیم و مالک سرمایه داری لیبرال دموکراسی غرب جامعه را از طریق طبقاتی به بردگی می گیرند، افزود: اگرچه این گروه ها به اسم دولت دارند اما در واقع دولتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در خیابان کشورهای غربی با ماشین و اسب از روی مردم عبور می کنند، گفت: مردم فرانسه بیش از یک سال به میدان آمده اما کشته شدند و پاسخی دریافت نکردند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در کشورهای غربی مانند فرانسه سرمایه داری حاکم است و مردم بدون نام و نشان برده هستند، گفت: دولت به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات موجود در جامعه ناشی از عدم پیاده سازی صحیح قانون است

مشکلات موجود در جامعه ناشی از عدم پیاده سازی صحیح قانون است