مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-07اقتصادي

احیای واحدهای تولیدی اولویت مازندران در سال جهش تولید


استاندار مازندران در حاشیه نشست با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و صنعت گران مازنی گفت: احیای واحدهای تولیدی اولویت مازندران در سال جهش تولید است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران در حاشیه نشست با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و صنعت گران مازنی گفت: احیای واحدهای تولیدی اولویت مازندران در سال جهش تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران،نشست صمیمی استاندار مازندران و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با جمعی از صنعت گران مازنی، برخی مدیران بانک صنعت و معدن و مدیر عامل بانک صنعت و معدن استان برای بررسی مسایل و مشکلات این بخش در سال جهش تولید و ارایه راهکارهای لازم در تهران برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تامین مالی برخی بخش های مهم در سال جهش تولید برگزار شد، بحث و تبادل نظر کافی صورت گرفت و توافقات لازم به عمل آمد.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار گفت: با عنایت به وجود صنایع تبدیلی در مازندران و همزمانی با فصل برداشت محصول مقرر شد، بانک صنعت و معدن اعتبار لازم را برای این بخش تامین کند.

حسین زادگان، تلاش برای تقویت تولید و اشتغال را مهم ترین دغدغه استان مازندران و محور فعالیت های سال جهش تولید عنوان کرد و افزود: برای اعتلای صنعت، تولید و اشتغال استان از همه ظرفیت های موجود باید بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی اولویت مازندران در سال جهش تولید

احیای واحدهای تولیدی اولویت مازندران در سال جهش تولید